Brigade Eight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Brigade Eight

Americas Army Clan
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ESL Benelux

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
sentix
Gast




ESL Benelux Empty
BerichtOnderwerp: ESL Benelux   ESL Benelux Icon_minitimedo feb 12, 2009 12:25 am

Wij van de ESL.benelux staff hebben een America's Army onenightcup opgericht om meer leven in de benelux community te krijgen. De eerste onenightcup zal gespeeld worden met 16 teams. je kan je hier inschrijven:

Heb je nog geen account op esl en weet je niet hoe je die moet aanmaken? dat kan je hier zien:

Tijdens de matches in de league ben je verplicht om een paar regels uit te voeren. De teamcaptain moet een screenshot maken van de guids (pb_plist in console) en iedereen moet een screenshot maken van hun f1 screen. De screenshots post je na de match in de match comms. Ook maken we gebruik van een Anti-cheat programma(X-RAY),demorecs en esl cvars. Zwarte screenshots zijn verboden. meer info daarover vind je hier:

Ook moet minimaal 1 speler op IRC zijn in de channel #esl.blx Weet je niet hoe mIRC werkt. Hier staat uitgelegd hoe het werkt:

dus wacht niet en schrijf je nu in voor de ESL.benelux OneNightCup
Terug naar boven Ga naar beneden
sentix
Gast




ESL Benelux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ESL Benelux   ESL Benelux Icon_minitimedo feb 12, 2009 12:26 am

You can also contact me over msn or irc

g-unit_511@hotmail.com/ #esl.blx
Terug naar boven Ga naar beneden
Scorpio

Scorpio


Aantal berichten : 57
Woonplaats : Ostend-Belgium
Registration date : 29-03-08

ESL Benelux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ESL Benelux   ESL Benelux Icon_minitimedo feb 12, 2009 11:40 pm

Bedankt voor de uitnodiging , maar weet niet als we nog kunnen meedoen. De meeste onder ons spelen maar heel sporadisch meer en puur recreatief.

Toch bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
hanver

hanver


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 33
Registration date : 01-04-08

ESL Benelux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ESL Benelux   ESL Benelux Icon_minitimeza feb 14, 2009 11:59 am

Van mij moet het toch wel al een jaartje geleden (ongeveer) zijn dat ik nog ge' AA'd heb, maar ik kan je wel zeggen da ik het zeker zie zitten, mits motivatie van de andere leden Very Happy

Gamen is gelijk fietsen, het roest als je het niet meer doet, maar met een beetje aandacht wordt ie weer gelijk nieuw lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
'sentix
Gast




ESL Benelux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ESL Benelux   ESL Benelux Icon_minitimeza feb 14, 2009 7:59 pm

Hey jongens ben ik weer.

Ik hoop echt dat jullie mee gaan doen. Deze cup is altijd wel fun. En als dit een succes wordt kunnen er nog veel meer leuke dingen worden georganiseerd

greetz sentix
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ESL Benelux Empty
BerichtOnderwerp: Re: ESL Benelux   ESL Benelux Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ESL Benelux
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Brigade Eight :: Sitrep!!!-
Ga naar: